El portal de notícies multimèdia

La meva veu    

Montcada i Reixac

dissabte, 04 de febrer de 2012

SOCIETAT
EDUCACIÓ
El Govern aprova destinar 7,8 milions d'euros al nou institut Montserrat Miró
Amb la dotació econòmica comença a fer-se realitat el procés per crear un nou equipament, iniciat al 2005
02/03/2010 - Silvia Díaz
Compartiu:


El govern de la Generalitat aprova avui destinar 7.821.000 euros a la construcció del nou institut Montserrat Miró, que acollirà 690 places. Amb la dotació econòmica es desencalla un llarg procés, iniciat al 2005, durant el qual l’Ajuntament, la direcció, l’AMPA i les famílies dels alumnes han reclamat de forma reiterada la necessitat urgent del nou equipament, donat l’estat obsolet de les actuals instal·lacions, situades al carrer Carrerada.


El nou centre de secundària es construirà en el solar que actualment acull la pista d'atletisme, al costat del pavelló Miquel Poblet. "La previsió és que el projecte es liciti d'aquí tres mesos i les obres puguin començar al setembre", ha indicat la regidora d'Educació, Ana Rivas (PSC). L'edil també ha destacat el fet que la Generalitat hagi decidit ampliar el nombre de línies a 4 d'ESO i 3 de Batxillerat, en comptes de les 3 i 2 que té actualment, donant cabuda a 690 alumnes.


La plataforma recentment creada per reclamar la construcció del centre , per la seva banda, tot i expressar la seva satisfacció per la notícia ha dit que manté la convocatòria d’assemblea per a demà dimecres, 3 de març, a les 19.30h, a les instal·lacions del Montserrat Miró. "Explicarem als assistents tota la informació que tinguem al respecte i decidirem quina serà la nostra actuació a partir d'ara ja que, si bé tenim la confirmació dels diners, el que volem és garantir que l'edifici es pugui estrenar el curs 2011-2012", ha manifestat el president de l'AMPA, Agustín Fuertes.


La Generalitat aprova avui destinar un total de 125 milions d’euros en matèria d’equipaments educatius a Catalunya, entre els quals destaca la creació de l’institut Leonardo Da Vinci de Sant Cugat (10.186.920 euros), l’institut Miró de Montcada i el Sant Llàtzer de Tortosa (7,5 milions).


 


323 visites
Alumnes del Miró (curs 2009-2010), a l'hora del pati.
Alumnes del Miró (curs 2009-2010), a l'hora del pati.
Foto : Santi Romero
Els enllaços recomanats : Montcada Ràdio Ajuntament de Montcada i Reixac Institut Municipal d'Esports i Lleure Portal d'Entitats Oficina Local d'Habitatge Museu Municipal Montcada Fundació Juan Ramón Masoliver
© 2008 La Veu - Montcada Comunicació | v.03
Mapa web | Avís Legal | Publicitat | Tel. 935 726 492 | | montcadaradio.com | Ràdio on line | laveu.cat | laveu.tv