El portal de notícies multimèdia

La meva veu    

Montcada i Reixac

dissabte, 04 de febrer de 2012

NOTICIES
DURANT ELS DIES 10 I 11 DE MARÇ
Els treballs finals a Generalitat i Bogatell obliguen a taller el trànsit al carrer Major
També hi haurà canvis en la circulació a Colon, Montiu, Julio García i carretera Vella
08/03/2010 - Silvia Díaz
Compartiu:

L’Ajuntament ha informat que les obres de remodelació dels carrers Generalitat i Bogatell estan a punt de finalitzar. L’asfaltat a les confluències del carrer Major amb l'avinguda de La Ribera –on es construirà un pas elevat de vianants– i amb el carrer Bogatell afectaran al trànsit els propers dies 10 i 11 de març. L'actuació obligarà a tallar tot el carrer Major durant les primeres hores del dimecres 10 fins que es pugui pavimentar la zona d'entrada a aquesta via, que connecta amb la passarel·la dels Hermanos. El dimarts s'aprofitarà per asfaltar també el tram que uneix els carrers Montiu i Generalitat.



El dijous 11 de març el trànsit ja podrà circular pel carrer Major, excepte al tram comprès entre Bogatell i Generalitat. Els vehicles que circulin pel carrer Major s'hauran de desviar per Generalitat i Montiu fins arribar a Bogatell. Els que circulin per Bogatell es desviaran obligatòriament pel carrer Montiu en direcció al carrer Pasqual. Els carrers Colon i Montiu tornaran a recuperar el sentit únic de circulació, com abans de les obres. D'altra banda, el carrer Julio García serà d'ús exclusiu per als veïns i veïnes i la rotonda de la carretera Vella serà només d'un sentit de circulació de sortida per al trànsit del centre durant aquests dos dies.

170 visites
Els enllaços recomanats : Montcada Ràdio Ajuntament de Montcada i Reixac Institut Municipal d'Esports i Lleure Portal d'Entitats Oficina Local d'Habitatge Museu Municipal Montcada Fundació Juan Ramón Masoliver
© 2008 La Veu - Montcada Comunicació | v.03
Mapa web | Avís Legal | Publicitat | Tel. 935 726 492 | | montcadaradio.com | Ràdio on line | laveu.cat | laveu.tv