El portal de notícies multimèdia

La meva veu    

Montcada i Reixac

dimecres, 19 de juny de 2013

SOCIETAT
RESTAURACIÓ
El bar Edelweiss guanya la primera edició del 'Tapasión'
La seva tapa, un cruixent de pollastre, ha estat la més votada pel jurat entre els 13 establiments participants
11/07/2012 - Laura Grau
Compartiu:

El bar Edelweiss de Montcada centre ha guanyat la primera edició del concurs Tapasión, amb amb la seva tapa ‘Cruixent de pollastre’ . El concurs l'ha organitzat per primera vegada l’associació Montcada Centre Comerç (MCC) per promoure el sector de l’hostaleria al municipi i es va desenvolupar durant el mes de juny, amb la participació de 13 establiments de la zona centre que van proposar una tapa de creació pròpia. La recepta premiada és una creació pròpia de Fèlix Navarro, que regenta el bar Edelweiss des de fa dos anys i mig juntament amb la seva dona. Navarro, que va treballar durant 13 anys a la cantina de l’estació de França, és cuiner autodidacta. “El secret del cruixent és l’arrebossat, que només porta farina i aigua –tipus tempura–, i el gust de l’all, el julivert i l’orenga, com a condiments”, ha explicat l'hostaler, que s’ha mostrat content amb aquest reconeixement atorgat per un jurat especialitzat en gastronomia.


Durant tot el mes de juny, de dijous a dissabte, i de 18 a 21h, els clients podien degustar en el establiments participants tapes variades al preu de 2,5 euros amb beguda inclosa. Entre tots els clients que van participar a la campanya es va sortejar un sopar per a quatre persones a l’establiment guanyador, sorteig que va guanyar Esmeralda Sevillano.


L'entrega del trofeu, obra de l'orfebre montcadenca Kima Luna, s’ha fet aquest migdia al bar guanyador amb la presència del president de l'MCC, Manuel Moreno, el president del Gremi d’Hostaleria del Vallès Occidental i el Barcelonès, Enric Gené, l'alcaldessa María Elena Pérez i el regidor de Comerç, Joan Maresma. Moreno ha anunciat que l'any vinent el concurs es tornarà a convocar "però ampliarem l'horari per tastar les tapes perquè així ens ho han demanat tots els establiments participants".

520 visites
En primer pla, 'El cruixent de pollastre', i al costat el seu creador, Fèlix Navarro.
En primer pla, 'El cruixent de pollastre', i al costat el seu creador, Fèlix Navarro.
Foto : Laura Grau
1 2
Els enllaços
recomanats :
Montcada Ràdio Ajuntament de Montcada i Reixac Institut Municipal d'Esports i Lleure Portal d'Entitats Oficina Local d'Habitatge Museu Municipal Montcada Fundació Joan Capella Fundació Joan Capella
© 2008 La Veu - Montcada Comunicació | v.03
Mapa web | Avís Legal | Publicitat | Tel. 935 726 492 | | montcadaradio.com | Ràdio on line | laveu.cat | laveu.tv