L’Ajuntament informa la ciutadania sobre l’actualització del Padró

Les persones que no hagin fet cap canvi en els últims cinc anys rebran una carta del consistori

Durant els propers dies, les persones que no hagin fet cap moviment en la seva inscripció al padró d’habitants en els últims cinc anys, rebran una carta de l’Ajuntament amb les dades que hi figuren actualment. Aquesta comunicació municipal, que es realitza cada cinc anys, té per objectiu l'actualització o rectificació de les mateixes. Si les dades són correctes, només s’ha d’enviar un correu electrònic a l’adreça [email protected] confirmant-les. En el cas que es detecti alguna errada, la rectificació s'ha de tramitar presencialment a l’Oficina d’Atenció Ciutadana, a l’edifici de l’Ajuntament (av. de la Unitat núm. 6), en horari d’atenció al públic (de dilluns a divendres, de 8h a 14.30h). Si cal modificar dades personals com ara nom, cognoms, sexe, data o lloc de naixement, caldrà presentar l’original del document que així ho acrediti (DNI, targeta de residència o passaport), o bé el llibre de família, en el cas dels menors de 14 anys.

Seccions:
Etiquetes:

Deixa un comentari