Montcada Comunicació ha informat i donat veu a les propostes des de casa

Laveu.cat, Instagram, Facebook, canals de la diada confinada

Balcons decorats amb molt bon gust
Romina Basse
El Drac aquest any s'ha quedat a casa

 

Els canals digitals de l’Organisme Autònom d’Informació Local han cobert durant tot el dia el minut a minut d’aquesta estranya però participativa diada de Sant Jordi.”Des de laveu.cat hem centralitzat els continguts de producció pròpia, mentre que l’audiència ha omplert d’imatges i videos les xarxes com Instagram i Facebook, ha explicat la gerent de Montcada Comunicació, Pilar Abián

 A part de donar difusió a tots els continguts socials i culturals del municipi, els mitjans públics han dut a terme la campanya dels Reptes en familia, “on grans i petits es converteixen en protagonistes enviant videos de gran qualitat”, afegeix Abián.

Sant Jordi és un dels moments de l’any més comunicatiu i més especial. “Aquest any s’ha deixat de viure al carrer, però s’ha gaudit des de casa amb un allau de participació”, conclou Abián.

Seccions:
Etiquetes:

Deixa un comentari