NOTICIES
TRÀMITS EN LÍNIA

L’Ajuntament avança la posada en marxa del registre electrònic

Les persones que disposin de certificat digital poden presentar instàncies acompanyades de documentació per via telemàtica
29/04/2020 - La redacció

L’Ajuntament ja ha posat en marxa el registre electrònic municipal per tal de facilitar a la ciutadania la presentació d'instàncies de forma digital. ‘Aquest era un projecte que preteníem engegar pròximament, per tal d'avançar en la tramitació electrònica i oferir serveis digitals d'atenció a la ciutadania, però la situació d’excepcionalitat que vivim ha avançat la seva posada en marxa de forma inicial’, ha explicat la regidora de Serveis de Gestió i Sistemes d’Informació, Eva Manzano (ECP).

En aquesta primera fase s’ha implementat la sol·licitud genèrica i, per tal de complimentar-la, caldrà que la persona disposi de certificat digital. El tràmit inclou la instància, el DNI de la persona sol·licitant i altres documents que es puguin aportar per completar la petició que es presenta a l'administració. Aquest document tindrà els mateixos efectes jurídics que la presentació de sol·licituds en el registre presencial. El consistori està treballant per implementar la integració amb el sistema de validació d’identitats VALid i oferir l’autenticació per mitjà de l’idCAT mòbil, amb l’objectiu de simplificar l’accés digital de la ciutadania als serveis municipals.

653 visites

Publicitat
COMUNICA'T
Contacta amb nosaltres al telèfon
(+34) 935 726 474
o envia'ns un correu electrònic a som@laveu.cat
PARTICIPA

Aquesta web utilitza galetes (cookies) pròpies i de tercers per oferir una millor navegació. Al navegar-hi l'usuari accepta l'ús que fem de les galetes (cookies). L'usuari pot evitar la generació de galetes (cookies) i eliminar-les mitjançant les opcions del seu navegador. Bloquejar les galetes (cookies) pot implicar que alguns dels serveis i opcions d'aquesta web no funcionin correctament.

>