L’Ajuntament engega nous plans d’ocupació

Hi ha previst contractar una vintena de persones a partir de l’agost

L’Ajuntament oferirà 21 llocs de feina per treballar a la corporació mitjançant plans d’ocupació, subvencionats per la Diputació de Barcelona. Actualment n’hi ha convocats dos, un per treballar en la coordinació dels plans d’ocupació i un altre, com a auxiliar administratiu. Em ambdós casos, les persones interessades han de trobar-se en situació d’atur i recerca activa de feina, estar empadronats a Montcada i Reixac –tot i que no és imprescindible–, no haver participat en un pla d’ocupació de l’Ajuntament montcadenc en els darrers dos anys i estar inscrit com a demandant d’ocupació al Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC).

Per formalitzar la inscripció cal anar a l’Oficina de Treball de la Generalitat (OTG) de Ripollet fins al 6 de juliol. El justificant d’haver presentat la sol·licitud i la informació requerida per optar a aquests llocs de feina s’ha de lliurar a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) fins al 7 de juliol com a màxim. Els contractes començaran a l’agost, seran de jornada completa i duraran entre 16 i 17 mesos.

Per al lloc de feina d’auxiliar, cal formació mínima en graduat escolar/ESO, coneixement de català nivell C i del programa informàtic Office (especialment Word i Excel). Les funcions són atenció telefònica, tasques d’arxiu, bases de dades, gestió administrativa, entre d’altres. Per a la tasca de coordinació de plans d’ocupació, cal tenir titulació universitària preferentment de psicologia o psicopedagogia, coneixements d’informàtica i nivell C de català. Aquesta persona s’encarregarà de gestionar el correcte desenvolupament dels plans d’ocupació, donar suport als processos de selecció de les persones participants, la gestió de les accions formatives i el seguiment i avaluació de l’assoliment dels objectius marcats, entre d’altres funcions. Tota la informació, en aquest enllaç http://bit.ly/2sUG3RU.

Seccions:
Etiquetes:

Deixa un comentari