L’OAC incorpora un sistema de valoració del servei

Una pantalla permet a l’usuari respondre un qüestionari de forma ràpida mitjançant unes icones similars a les emoticones del mòbil

Nova pantalla de valoració de l'OAC amb emoticones
Daniel Escarabajal

Les persones que fan gestions presencials a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament de Montcada i Reixac ara poden valorar l'atenció rebuda per part del personal del servei. L'Ajuntament hi ha instal·lat una pantalla mitjançant la qual qui ho desitgi, pot respondre un qüestionari, de forma àgil i moderna. Es demana a la ciutadania que puntuï l'atenció rebuda –mitjançant unes icones similars a les emoticones– quin tràmit ha anat a gestionar, si s'ha resolt la seva demanda o bé, que valori el temps d'espera, entre d'altres. El sistema també permet escriure suggeriments.

L'enquesta és anònima, tot i que es demana a la persona a quin barri de la ciutat viu –o bé, si és de fora de Montcada i Reixac–, l'edat i hi ha la possibilitat que deixi el seu correu electrònic per tal de rebre informació de l'Ajuntament. "Volem tenir un feedback amb la ciutadania amb aquest sistema d'avaluació, així donem resposta a un dels objectius del Pla d'Actuació Municipal, que era oferir una atenció ciutadana més oberta als suggeriments de la gent, per tal de millorar-ne la seva qualitat", ha explicat la regidora de Serveis Generals, Montse Ribera.

 

 

 

 

Seccions:
Etiquetes:

Deixa un comentari