Els mitjans públic locals baten el rècord d’audiència al mes de març amb més de 140.000 visualitzacions

L’esclat de la pandèmia de la Covid-19 ha despertat el consum de continguts locals a través de tots els canals digitals, amb la decisió de no publicar La Veu en paper

Montcada Comunicació ha batut el rècord d’audiència amb més de 140.000 visualitzacions en totes les seves plataformes digitals des de l’esclat del coronavirus.

Els Canals de Youtube, twitter, Instagram, Facebook, el portal laveu.cat i Montcadaradio.com i el podcast de l'emissora han arribat a triplicar les visualitzacions respecte al mes de febrer.

La Gerent de Montcada Comunicació, Pilar Abián,  ha explicat que el departament ha hagut de fer una transformació en la forma de treballar. "Amb la decisió de no publicar la Veu a paper hem destinat tots els esfoços humans a apostar pels continguts audivisuals en tots els nostres canals digitals i això ens està orientant cap a una nova via d'oportunitats que s'està traduint en la resposta de la nostra audiència" ha reconegut Abián.

La intensa actualitat d’aquest mes de març s’ha cobert amb tot l’equip humà de l’Organisme Autònom treballant els set dies de la setmana, matí, tarda i nits oferint informació contrastada de qualitat. Instagram, Facebook i twitter han superat les 100.000 visualitzacions amb més de 2.500 interaccions dels usuaris. El segueixen Laveu.cat amb 41.000 visites i Youtube amb més de 18.500 videos vistos.

Respecte a percentatges de creixement de seguidors del canals, Montcada Ràdio és el que més ha crescut amb un 40% d'usuaris més, respecte el febrer. Instagram ha superat el 20%, seguits de Laveu.cat amb un 15% d'increment i finalment Twitter i Facebook amb 10%. 

Seccions:
Etiquetes:

Deixa un comentari