NOTICIES
ATENCIÓ TELEMÀTICA

L’OMIC segueix atenent via telemàtica les consultes dels consumidors

El servei s’ofereix per telèfon i per correu electrònic
07/04/2020 - Pilar Abián

L’Oficina Municipal d’Informació a les Persones Consumidores (OMIC) continua oberta per atendre els dubtes o reclamacions que pugui tenir la ciutadania en l’àmbit del consum, tant els que es puguin derivar dels serveis habituals com els que estiguin relacionats amb l’actual estat d’alarma. Aquests dies són moltes les consultes relacionades amb la suspensió de viatges, reserves hoteleres, vols, espectacles, entre d’altres, segons ens ha explicat Oriol Santamaria, coordinador tècnic de l'OMIC. Per a aquestes o d’altres qüestions, els consusmidors es poden adreçar a l’OMIC a través del telèfon mòbil 678 031 766 o bé, mitjançant el correu omic@montcada.org.

496 visites

Publicitat
COMUNICA'T
Contacta amb nosaltres al telèfon
(+34) 935 726 474
o envia'ns un correu electrònic a som@laveu.cat
PARTICIPA

Aquesta web utilitza galetes (cookies) pròpies i de tercers per oferir una millor navegació. Al navegar-hi l'usuari accepta l'ús que fem de les galetes (cookies). L'usuari pot evitar la generació de galetes (cookies) i eliminar-les mitjançant les opcions del seu navegador. Bloquejar les galetes (cookies) pot implicar que alguns dels serveis i opcions d'aquesta web no funcionin correctament.

>