NOTICIES
ATENCIÓ TELEMÀTICA

L’OMIC segueix atenent via telemàtica les consultes dels consumidors

El servei s’ofereix per telèfon i per correu electrònic
07/04/2020 - Pilar Abián

L’Oficina Municipal d’Informació a les Persones Consumidores (OMIC) continua oberta per atendre els dubtes o reclamacions que pugui tenir la ciutadania en l’àmbit del consum, tant els que es puguin derivar dels serveis habituals com els que estiguin relacionats amb l’actual estat d’alarma. Aquests dies són moltes les consultes relacionades amb la suspensió de viatges, reserves hoteleres, vols, espectacles, entre d’altres, segons ens ha explicat Oriol Santamaria, coordinador tècnic de l'OMIC. Per a aquestes o d’altres qüestions, els consusmidors es poden adreçar a l’OMIC a través del telèfon mòbil 678 031 766 o bé, mitjançant el correu omic@montcada.org.

769 visites

Publicitat
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de laveu.cat,
REGISTRA'T PER OPINAR.
laveu.cat no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè entén que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom i els cognoms dels seus autors.

laveu.cat es reserva el dret de no publicar o eliminar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes i no s'’acceptaran continguts insultants, vexatoris o que promoguin la violència.
COMUNICA'T
Contacta amb nosaltres al telèfon
(+34) 935 726 474
o envia'ns un correu electrònic a som@laveu.cat
PARTICIPA

Aquesta web utilitza galetes (cookies) pròpies i de tercers per oferir una millor navegació. Al navegar-hi l'usuari accepta l'ús que fem de les galetes (cookies). L'usuari pot evitar la generació de galetes (cookies) i eliminar-les mitjançant les opcions del seu navegador. Bloquejar les galetes (cookies) pot implicar que alguns dels serveis i opcions d'aquesta web no funcionin correctament.

>