NOTICIES

La Diputació ofereix suport telemàtic per fer mediació ciutadana

Mentre duri l'estat d'alarma la mediació s'ofereix via telefònica
Mentre duri l'estat d'alarma la mediació s'ofereix via telefònica.
Foto: Premsa Diputació
Per atendre conflictes veïnals o familiars
07/04/2020 - La redacció
Atès que el confinament als domicilis pot fer aflorar tensions veïnals i intrafamiliars, la Diputació de Barcelona posa a disposició de la ciutadania el Programa de Mediació que ofereix en la modalitat d’atenció telemàtica. La finalitat és mantenir l’orientació i acompanyament a la persones en la gestió dels conflictes de convivència, a partir d’un espai d’escolta, contenció i orientació. Aquest servei està en funcionament de 10h a 13h i de 16 a 19h, de dilluns a divendres, mentre duri l'estat d'alarma, i és atès per professionals de la mediació.
Per sol·licitar-lo, la ciutadania s’ha de posar en contacte telefònic o per correu electrònic amb l'Àrea Social de l'Ajuntament, qui recollirà les dades de contacte i derivarà el cas a l’equip de professionals del SIMC, que es posaran en contacte amb la persona sol·licitant. Per a qualsevol consulta també es pot fer servir el correu electrònic s.conviven.participa@diba.cat.
La tipologia de casos que s’atenen són conflictes o divergències en la convivència veïnal i familiar. L'objectiu de l'atenció és rebaixar la tensió, el malestar i acompanyar a la ciutadania en la gestió d’aquest procés excepcional.
356 visites

Publicitat
COMUNICA'T
Contacta amb nosaltres al telèfon
(+34) 935 726 474
o envia'ns un correu electrònic a som@laveu.cat
PARTICIPA

Aquesta web utilitza galetes (cookies) pròpies i de tercers per oferir una millor navegació. Al navegar-hi l'usuari accepta l'ús que fem de les galetes (cookies). L'usuari pot evitar la generació de galetes (cookies) i eliminar-les mitjançant les opcions del seu navegador. Bloquejar les galetes (cookies) pot implicar que alguns dels serveis i opcions d'aquesta web no funcionin correctament.

>