NOTICIES
L'OMIC INFORMA

Els consumidors tenen dret a la devolució dels bitllets cancel·lats durant l'estat d'alarma

El tècnic Oriol Santamaria explica quines passes hem de seguir per recuperar els diners
09/04/2020 - Laura Grau

L’Oficina Municipal d’Informació a les Persones Consumidores (OMIC) continua atenent via telemàtica els dubtes o reclamacions que pugui tenir la ciutadania en l’àmbit del consum, tant els que es puguin derivar dels serveis habituals com els que estiguin relacionats amb l’actual estat d’alarma. Una de les consultes més freqüents en els últims dies fa referència a la cancel·lació de viatges.

Segons Oriol Santamaria, coordinador tècnic de l'OMIC, el client té dret a que se li retornin els diners dels serveis no prestats a causa de l’estat d’alarma. La majoria de les companyies estan emetent uns vals perquè el client pugui gaudir del viatge pendent en el termini d’un any. Però, si finalment no pot ser, l'afectat pot reclamar la devolució dels diners.

Per a aquestes o d’altres qüestions, els consumidors es poden adreçar a l’OMIC a través del telèfon mòbil 678 031 766 o bé, mitjançant el correu omic@montcada.org.

472 visites

Publicitat
COMUNICA'T
Contacta amb nosaltres al telèfon
(+34) 935 726 474
o envia'ns un correu electrònic a som@laveu.cat
PARTICIPA

Aquesta web utilitza galetes (cookies) pròpies i de tercers per oferir una millor navegació. Al navegar-hi l'usuari accepta l'ús que fem de les galetes (cookies). L'usuari pot evitar la generació de galetes (cookies) i eliminar-les mitjançant les opcions del seu navegador. Bloquejar les galetes (cookies) pot implicar que alguns dels serveis i opcions d'aquesta web no funcionin correctament.

>