L’Ajuntament impulsa la campanya ‘Tornem’ sobre el comerç local

Un vídeo promocional posa en valor el sector com a motor econòmic i d’ocupació de la ciutat

Els establiments comercials comencen a recuperar a poc a poc la seva activitat després de més de dos mesos de confinament total. La Regidoria de Comerç i Turisme de l’Ajuntament ha posat en marxa la campanya ‘Tornem’ per promoure el comerç de proximitat. Des de l’administració local, s’anima la ciutadania a consumir als establiments del municipi, un dels sectors més afectats per les conseqüències econòmiques de la crisi sanitària. 

La campanya municipal inclou la difusió d’un vídeo a les xarxes socials destacant el paper del comerç local a la vida d’una ciutat. La iniciativa posa de relleu el tracte proper i professional del sector, un dels motors econòmics i d’ocupació del municipi. També destaca els beneficis que comporta per a la clientela comprar al costat de casa, estalviant temps i combustible.

 

Missatge del regidor

Coincidint amb aquesta segona acció de la iniciativa, el regidor de Comerç i Turisme, Salva Serratosa (ERC), ha signat una carta dirigida a tots els propietaris de comerços locals, on assegura confiar en la fortalesa dels establiments de Montcada i Reixac per revertir la situació actual. “El comerç montcadenc sempre ha estat fort i resilient i, malgrat les adversitats, ha sabut sortir-ne endavant i revigoritzat, i aquesta situació no en serà una excepció”, explica en l'escrit. Serratosa considera que aquesta acció és clau "per, després de dos mesos molt llargs, donar un altre pas endavant cap a la nova normalitat. Ara, mes que mai, necessitem l'impuls de la ciutadania; cal donar vida al nostre comerç i restauració i entre tots ho farem possible”.

 

 

Seccions:
Etiquetes:

Deixa un comentari