NOTICIES

Degoteig de visites presencials a l'Ajuntament en els primers dies d'atenció amb cita prèvia

Un funcionari municipal, atenent una veïna a la cua de la porta de l'Ajuntament
Un funcionari municipal, atenent una veïna a la cua de la porta de l'Ajuntament.
Foto: Laura Grau
El consistori ha reforçat l'assistència telefònica per atendre la ciutadania
02/06/2020 - Pilar Abián

El primer matí d'atenció presencial al consistori després de més de dos mesos de confinament per la pandèmia de coronavirus el nombre de visites no està sent estat gaire elevat. Tot i així, l'Ajuntament ha organitzat un ampli dispositiu que inclou un filtre d'entrada, la instal·lació d'una pantalla per a la gestió de cues i d'un tendall per protegir del sol les persones que esperen a la porta de l'edifici. Tot i que la cita prèvia es pot tramitar de forma telemàtica, hi ha molts veïns que opten per fer-ho a través del telèfon, motiu pel qual s'ha reforçat l'atenció telefònica –935 644 734, 935 640 756.

Per a la tramitació de beques escolars, el termini de les quals s'ha obert també avui, hi ha destinades tres persones, amb el càlcul de 20 minuts per usuari, de manera que al dia es puguin realitzar un total de 45 atencions. Pel que fa a l'atenció pròpia de l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC), les visites presencials es preveu que durin una mitjana de mitja hora i són ateses per dos membres de la plantilla municipal.

485 visites

Publicitat
COMUNICA'T
Contacta amb nosaltres al telèfon
(+34) 935 726 474
o envia'ns un correu electrònic a som@laveu.cat
PARTICIPA

Aquesta web utilitza galetes (cookies) pròpies i de tercers per oferir una millor navegació. Al navegar-hi l'usuari accepta l'ús que fem de les galetes (cookies). L'usuari pot evitar la generació de galetes (cookies) i eliminar-les mitjançant les opcions del seu navegador. Bloquejar les galetes (cookies) pot implicar que alguns dels serveis i opcions d'aquesta web no funcionin correctament.

>