El PSC aposta per actes telemàtics i missatges per les xarxes socials

El partit inicia la campanya amb l’enganxada de cartells a diferents barris

El portaveu municipal del PSC,Bartolo Egea, candidat número 41 de la candidatura socialista, aquest matí a l'engaxada de cartells
PSC

Amb el lema 'Fem-ho!', l'agrupació local del PSC ha engegat la campanya per a les eleccions autònomiques aquest matí fent una primera enganxada de cartells per diferents barris en la què ha participat el portaveu municipal del PSC i primer secretari de l'executiva, Bartolo Egea, número 41 de la candidatura. En el context de la pandèmia, la formació descarta els actes presencials i aposta per organitzar trobades en línia i aprofitar les xarxes socials per difondre les seves propostes programàtiques. Segons fons del partit, cada dos dies es publicaran vídeos sobre temàtiques com l'educació, la sanitat, l'habitatge i la indústria des d'una perspectiva local i amb la participació de cares conegudes de l'executiva i del grup municipal socialista. Aquests vídeos s'alternaran amb els dels líders de la candidatura, com Salvador Illa i altres figures destacades de la llista.

Les Joventuts Socialistes de Montcada organitzen el 10 de febrer una trobada telemàtica amb dos pesos pesants del Vallès Occidental, el diputat en el darrer mandat Pol Gibert (n. 9) i el regidor de Cerdanyola, David González (n.21). L'acte serà conduït per Salva Muñoz, responsable de comunicació del PSC de Montcada i comptarà amb la participació de membres de l'executiva local.

Seccions:
Etiquetes:

Deixa un comentari