NOTICIES

Més facilitats per tramitar la instància electrònica amb el consistori

Qui no disposi de certificat digital té la possibilitat de signar el document amb l'IdCAT Mòbil
22/05/2020 - Pilar Abián
298 visites

Fins ara, per presentar una instància electrònica a l'Ajuntament calia disposar de certificat digital. Ara, però, s'ha afegit un nou sistema d’identificació digital, l’idCAT Mòbil, que l'Administració Oberta de Catalunya (AOC), en col·laboració amb  la Generalitat, ofereix a la ciutadania i que es pot utilitzar per fer tràmits amb les administracions i ens que integren el sector públic català.

L’alta en aquest sistema es molt senzilla i es pot fer tot per internet (vegeu video tutorial). Només és necessari el DNI o la tarjeta de residència, un telèfon i la tarjeta sanitària de CATSALUT. Properament, l'Ajuntament activarà l'idCAT Mòbil per accedir a la carpeta ciutadana.


COMUNICA'T
Contacta amb nosaltres al telèfon
(+34) 935 726 474
o envia'ns un correu electrònic a som@laveu.cat
PARTICIPA

Aquesta web utilitza galetes (cookies) pròpies i de tercers per oferir una millor navegació. Al navegar-hi l'usuari accepta l'ús que fem de les galetes (cookies). L'usuari pot evitar la generació de galetes (cookies) i eliminar-les mitjançant les opcions del seu navegador. Bloquejar les galetes (cookies) pot implicar que alguns dels serveis i opcions d'aquesta web no funcionin correctament.